вторник, 30 август 2011 г.



Изгубена

Изгубих  се по пътя си към теб,
а устремена тичах отдалече.
Превърнах се в бездушен силует
и аз не знам, не знам коя съм вече.

Желая те, не те желая аз,
а от живота си какво желая?
В един момент за мен си силна страст,
а хладна ставам в друг – защо?- не зная.

Уверена и силна бях преди
и никога такава – колеблива,
не зная как ти мене промени,
но много личности във мен се появиха.

И всяка иска своето, но как
възможно е така да са различни?
Нали във всичките живея аз
Или живеят те във мене всички.

Отмина много време и сега
по пътя продължавам да се лутам
и щом не виждам още светлина
разбирам, че не му е краят тука.

Животът ми ирония е тъжна –
не съм сама – в мен има много “Аз”
ала самотна този изход търся,
щастливи те са, но съм тъжна аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар